Valentine's Day Book Tag!

Днес реших да се поддам на цялата атмосфера около мен , в която прехвърчат сърчица , шептят се любовни послания и се пие вино и си казах защо да не направя един Валентински таг :)
 Не съм особен привърженик на този празник ,когато изведнъж хората се обичат изключително много и се впускат в сантименталности ,може би ми е твърде лигаво ...не знам   , но все пак тагът е свързан с книги ,така че ми допадна.


1.Любимата ви двойка -Искате да имате такава връзка 
Много харесвам Линдън и Стефани -"Обещание" -К.Хали .Историята им беше много реалистична и красива.Харесвам също Брайдън и Джос от $Дъблин стрийт$.Не си падам по твърде сълзливите и захаросани любовни истории , но тези много ми допаднаха.


2.Връзка , която не се е получила.Вие искате те да се съберат , но това така и не се е случило.
Сещам се как докато четях поредицата за Хари Потър  стисках палци ,че той ще бъде с Хармаяни.Мисля ,че те щяха да са хубава двойка , не че не харесвам Рон , но си ги представях с Хари 



3.По кого сте си "падали".Независимо от персонажа.
Май съм си падала по доста герои.Харесвам Линдън -Обещание на К.Хали , Деймиън от поредицата Лукс на Дж.Л Арментраут , Пийта от Игрите на глада -С.Колинс 


4.Най-ужасната връзка. Винаги сте искали двойката да се раздели ,защото те са твърде различни и според вас не си подхождат.
Ще посоча Анабел и Давид от Хотели.Стая първа на Е.Марс.Никак не харесах нито двойката, нито самата книга ,  те просто не са един за друг.

5.Вашият любим любовен триъгълник
Ганзи , Блу и Адам от Пророчеството на гарвана -М.Стийвотър.Дори не мога да избера страна в този триъгълник.Харесвам и двамата , а май и Блу ги харесва.Ще ми е интересно да разбера кого ще избере.








6.Вашата любима трагична любовна история.Нещо като Ромео и Жулиета...(и без спойлери )
Само ще кажа "Дивергенти"-В.Рот

Всеки ,който има желание и настроение може да направи тага :)

Ще завърша с едно пожелание към вас да будете вечно влюбени и обичани.Независимо в какво и кого важното е да ви прави щастливи. 



0 коментара:

Публикуване на коментар