I Love Spring - Book Tag


Благодаря на melly за този таг

1 Каква е пролетта там, където живееш?
С днешните промени в климата вече  е малко относително каква точно е пролетта у нас, но все пак тя е хубава .Самият факт ,че всичко се раззеленява и се събужда за нов живот ме кара да се усмихвам.Освен това постепенно заменяме дебелите якета и пуловери с по леки и цветни дрехи.

2.Най-очакваното излизане на книга тази пролет?
Май тук не мога да дам конкретен отговор ,защото в момента няма нещо ,което чак толкова да чакам ,за да прочета .Затрупала съм се с достатъчно хубави книги в къщи , за които все не намирам време да прочета ,а същевременно издават още и още интересни книги.Как да смогне човек :Д 

3 Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
Може да е странно ,но тази корица някак напомня за пролетта , може би е заради цветето в косите , не знам , но я намирам за красива

4 Къде ще четеш тази пролет?
Трябва да си призная ,че този въпрос ме озадачи :Д ,защото промяната на сезоните не влияе по никакъв начин на читателските ми навици.Така че с настъпването на пролетта ,аз ще продължа да си чета  предимно в къщи , вечер в леглото.Разбира се ,когато е хубаво времето и имам възможност бих отишла и в парка до вкъщи да почета.

5) Намери корица със слънцето на нея!
Това ми се стори доста красиво и "слънчево".Макар че е  залез все пак корицата е красива.
   6) Кои са любимите ти пролетни четива?Както писах и по горе не се влияя от сезона по отношение на четенето.Влияя се единствено от жанра.Понякога ,когато се пренаситя на фентъзи преминавам на нещо любовно и сладникаво , след това може да започна някои интересен трилър или мистерия.Чета почти всичко стига да ме грабне и да събуди интереса ми.
7) Намери книга с много различни цветове на нея.Не знам колко са различни цветовете , но корицата е много хубава и свежа,а и си има доста цветове :Д 
Време  е и аз да тагна някого :)
Разбира се и всеки , който желае може да го  направи  :)

Радвам се ,че направих тага , беше интересен и пролетен :) 




0 коментара:

Публикуване на коментар