March Wrap up and April TBR

Още един месец остана зад гърба ни , а пролетта дойде толкова неусетно :)
Този месец съм доволна от прочетеното,тъй като всички книги ми хареса много и определено бих ги препоръчала :)

Ето ги и тях :

 1.Започнах месец Март с Лъжи на дивана на Ървин Д.Ялом , а ревюто може да прочетете Тук :) Книгата беше доста различна от това ,което съм чела преди ,но определено ми хареса много.Определена е като психоаналитичен трилър , но реално не открих толкова елементи от трилъра и учудващо частта с психоанализата много ми допадна.Дава интересен поглед върху нещата и те кара да се замислиш върху определени неща.

2.Домът на Хадес -Р.Риърдън -това е четвъртата книга от поредицата Героите на Олимп и ревюто може да прочетете Тук .Всичко ,което прочетох от автора до сега страшно много ми хареса включително и тази книга.Цялата история , сюжетът , героите -всичко беше страхотно

3.Кръвта на Олимп -Р.Риърдън -цялото ревю Тук . Това е финалната книга от поредицата Героите на Олимп.Хем исках да я прочета по-бързо и да разбера какво ще стане, хем не исках поредицата да свършва  , но за всеки ,който не я е чел -препоръчвам я с две ръце :)

4.Твърде далеч.Пропадане -Аби Глайнс  -четеше ми се нещо леко и любовно и уж на шега започнах тази книжка и се оказа ,че ми хареса много.Тя е малка по обем и се чете за броени часове , но оставя много приятно усещане след себе си и те прави съпричастен с историята.Определено Блеър и Ръш ми станаха любимци.А Тук може да прочетете и ревюто за книгата.

5.Твърде далеч.Никога -А.Глайнс - Нямаше как да не продължа с втората книга от поредицата и нещата тук станаха още по интересни , а самата книга се четеше много леко и бързо.Цялото ревю за книгата ще намерите Тук

6.Твърде далеч.Завинаги -А.Глайнс -Много бързо преминах и към третата книга ,която всъщност е финалът на историята на Блеър и Ръш , а ми се искаше да чета още за тях.Силно се надявам от издателство Егмонт да издадат и останалите книги от поредицата.А ревю на книгата прочетете Тук


С това се изчерпва прочетеното за м.Март ,а съм започнала и още две книги ,който се надявам скоро да завърша.
По отношение на плановете ми за Април ..... май все още не знам какво ми се чете ,но съм сигурна ,че ще си намеря нещо интересно от списъка за четене :)

1.Баба праща поздрави и се извинява- Ф.Бакман - започнах я през март , но още не съм я довършила , а имам към  стотина страници.Това е книга ,която се чете бавно и спокойно.Това е първата ми среща с автора , който определено има интересен стил.Задължително  ще опиша впечатленията си след като я прочета :)

2. Джамайка ленд -С.Йънг  това е третата книга от поредицата Дъблин стрийт -първите две много ми харесаха , но да си призная тази ми върви малко по-бавно , може би самата история не ме спечели в началото 

Като цяло радко успявам да спазя този списък  за четене на книги ,но въпреки това има някои заглавия ,който ми се иска да прочета през април.

3.Изборът - К. Кас от толкова отдавна искам да намеря  време за поредицата и съм чела толкова хубави ревюта за нея ....., а и с такива корици няма как да не искам да я прочета

4.Алена кралица -В.Айвярд - всички говорят за тази книга и много успяха вече да прочетат дори и втората част , а аз си купих книгата ,още когато излезе и ....не знам какво се случи ,но още не съм я прочела

Това беше краткия обзор на прочетеното през март и плановете ми през април :) Споделете и вие какви хубави книги прочетохте през изминалия месец :)

3 коментара:

  1. Мога само да ти кажа, че те чака доста интересен книжен месец, успех ще чакам мнение :)

    ОтговорИзтриване
  2. Избрала си си все хубави книги за четене през април и се надявам да ти харесат, колкото ми харесаха на мен. Колкото до третата книга на Блеър и Ръш - аз вече от доста време я отлагам, понеже не ми се иска да свършва. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви :)Ще видим какво ще прочета през м.Април ,но още сега сядам да си чета Джамайка ленд:)

    ОтговорИзтриване