The Deserted Island Book Tag

Днес отново съм на вълна Таг-ове  и причината за това този път е прекрасният блог на briana , която ме тагна :)



Ето ги и въпросите :

Вода – книга, без която просто не можеш да живееш
Аз като цяло не мога да живея без книгите и когато нямам никакво време  в ежедневието си тази липса на четене ме побърква.Инъче точно в момента може би не мога да живея без героите на Р.Риърдън от поредицата Героите на Олимп.

Храна – книга, която е на второ място в списъка ти от любими книги
Трудно ми е да си направя списък с най-любими книги и да определя втората позиция, но бих посочила като много любими поредици Игрите на глада , Дъблин стрийт , Кросфайър.

Убежище – книга, която ви кара да се чувствате в безопастност, у дома
Поредицата за Хари Потър определено създава в мен  чувство за уют и топлина:)

Пистолет (сигнален ракетен пистолет според речника ми) – книга, която би предложил на човек, който не чете
Това е доста труден въпрос и много зависи от интересите на човека , но за жена бих предложила нещо любовно като например някоя от книгите от поредицата Дъблин стрийт , а за мъж може би някои трилър на К.Картър.

Кибритени клечки – Книга, която стопля сърцето ти
 Тук се сещам за Последното писмо от любимия на Дж.Мойс -книга ,която определено стопли сърцето ми ,но същевременно предизвика и сълзи в очите ми.
Компас – книга, която те насочва към любовта ти към четенето
Може би любовта ми към книгите започна с прочитането на На изток от рая на Дж.Стайнбек 


Всеки , на когото тагът му се е сторил интересен може да го направи :)



0 коментара:

Публикуване на коментар