Burn, Rewrite or Reread Book Tag

Здравейте :)
Отново дойде време за някой интересен таг и тук трябва да благодаря на Queen Sunny  и  Melly c които ме тагнаха  , а Тук  и Тук  може да разгледате и техните  блогове  :)
За тези ,които не знаят правилата ще разясня на кратко условието - написвате на отделни малки листчета заглавия на предпочитани от вас книги - бройката е без значение но трябва да може да се дели на 3 -аз например написах 12 заглавия и при мен имаше 4 рунда.Следва да  разбъркаме добре листчетата , да си изтеглим три от тях и да изберем коя книга ще изгорим , пренапишем или препрочетем.

И така да започваме :)

Рунд 1 
Хари Попът и философският камък -Дж.К.Лоулинг
Да остана ли?-Г.Форман 
Обсебена от теб -С.Дей
Първия рунд май не се оказа много труден.(и слава богу) Бих изгорила Обсебена от теб просто защото , не бих могла да го сторя с другите две.С удоволствие ще препрочета Хари Потър (кой не би го направил) Ще пренапиша Да остана ли ? -определено бих вкарала малко повече позитивизъм и радост в тази книга.


Рунд 2 
Дъблин стрийт-  С.Йънг 
Обещание -К.Хали
Изборът - К.Кас
Ох , тук вече става малко по-трудно :Д Трябва да изгоря Изборът -колкото и да не ми се иска и то не защото не я харесвам , а защото другите две са ми още по-любими.Ще препрочета Обещание - много си я обичам тази книга и ми е слабост.Остана да пренапиша Дъблин стрийт ,макар че не знам какво бих могла да добавя или променя , но може да наблегна на повече романтични моменти между двамата главни герои.


Рунд 3 
Твърде далеч.Пропадане-А.Глайнс 
Изчезналият герой-Р.Риърдън 
Петата вълна -Р.Янси 
Чак не знам от къде да започна :Д  Ще препрочета задължително Изчезналият герой защото ми е страшно любима.Ще пренапиша Петата вълна ,защото май наистина има нужда - доста от нещата бяха малко объркани.И остана да изгоря Твърде далеч ..... а никак не ми се иска .:(


Рунд 4 
Къде си , Аляска? Дж.Грийн
Друговремец-Д.Габалдон 
Пророчеството на гарвана - М.Стивотър 
Ще препрочета Друговремец ,защото е уникална книга ,въпреки обема си.Ще пренапиша Пророчеството на гарвана , просто за да може историята да не свършва и да чета още за любимите си момчета.И остана да изгоря Къде си , Аляска? .макар да харесвам много книгата май ще се разделя с нея .

Тези избори се оказаха доста трудна задача ,а и досега никога не се бях замисляла по такъв начин за книгите си.Това май даде нов поглед върху любимите ми заглавия.
Няма да тагвам никого , тъй като доста от вас вече са го направили , но ако на някого му е интересно какво ще избере , ако е поставен в такава ситуация - то нека заповяда да го направи :)



This entry was posted in

0 коментара:

Публикуване на коментар