May Wrap Up & June TBR

 Срам ме е да си призная  колко беден откъм книги беше месец Май за мен.Отдавам това на факта ,че работя и времето за четене  наистина е доста ограничено , а задачите за вършене са твърде много.
И така успях да прочета една две книги(и много ме е срам)

1.Наследницата -К.Кас- започнах да чета тази поредица като на шега и се оказа ,че историята е много интересна и се чете лека и приятно, а лично за себе си бих казала ,че историята на Идлин ми е дори по-интересна от тази на Америка и Максън (може би съм от малкото хора, които мислят така ) Цялото ревю на книгата може да прочетете Тук ! 

2.Ангелска Кръв -Н.Синг тази книга предизвика интереса ми още с появата си и я започнах с голям интерес ,но трябва да си призная ,че на моменти не ми беше чак толкова интересна.Въпреки това не съжалявам, че я прочетох, а напротив.А и се запознах със стила на писане на нова за мен авторка .Цялото ревю за книгата може да прочетете Тук !



Дойде ред и за плановете ми за Юни , въпреки че с моето положение е малко глупаво да правя каквито и да е планове.
Въпреки това със сигурност скоро ще довърша Короната -К.Кас , а и нямам търпение да видя как ще завърши поредицата.
По отношение на новите книги тези дни видях ,че  е излязла още една книга от Ф.Бакман - Брит-Мари беше тук- за тези ,които не са чели предишната книга на автора Баба праща поздрави и се извинява ще кажа ,бе Брит -Мари беше една от героините , но не знам до каква степен двете книги да свързани.

Иска ми се да започна и някоя нова поредица- нещо завладяващо ,което да прочета на един дъх , но още не съм открила такава , така че ,ако имате предложения ги споделяйте :)
За сега това е от мен - малко ,но от сърце :)
Надявам се другия месец да имам повече неща за споделяне и обсъждане:)

0 коментара:

Публикуване на коментар