September Wrap Up and October TBR


Ето, че октомври вече е тук, а есента се усеща осезаемо, особено сутрин, когато температурите са между 5 и 10 градуса. Колкото и да ми се иска да е топличко все пак много се радвам, че мога да си нося шаловете и по дебели блузки. По отношение на прочетеното през септември....  не съм много доволна от себе си, но свободното ми време драстично намаля. Все пак успях да прочета четири страхотни книги. Да,  знам не е голямо постижение, но пък и четирите се оказаха страхотни попадения и се докоснах до трима нови за мен автора. А ето ги и самите книги. 

1. Да целунеш ангел -Сюзан Елизабет Филипс 
 

Определено не очаквах книгата да ма хареса толкова.Историята беше много свежа и забавна, а любовната развръзка беше поднесена доста интересно скрита зад
кулисите на цирка и носеща привкуса на нещо непознато, ново и различно. Цялото ревю може да прочетете тук.

2. Снежният човек -Ю Несбьо
Отдавна имах намерения да се запозная със стила на тази автор, още повече, че харесвам подобни криминална трилъри и високите ми очаквания определена се оправдаха. Книгата беше динамична, напрегната и изпълнена с толкова много обрати, че нямаше никакъв шанс да отгатна кой е извършителят на убийствата. Определена ще прочета и другите му книги и вярвам, че и те ще ми допаднат, а ревюто на Снежният човек може да прочетете тук.


3. Стъкления трон -Сара Дж. Маас
Още един дълго отлаган от мен 
 автора, а  след прочита на тази книга определено вече съм фенка на Сара, тъй като е успяла да изгради един прекрасен фентъзи, магически и мистичен свят, който искам да опозная заедно с героите, които са повече от страхотни. Бях слушала много за Селена Сардотиен и най-накрая опазнах образа и. Поредицата има голям потенциал и усещам, че с всяка следваща книга историята ще става още по-добра. Тук може да прочетете цялото ми мнение за книгата. 

Втората книга от поредицата също не ме разочарова, а напротив още повече разпали интереса ми. Всичко стана много по сложно и заплетено, оказа се, че всеки крие някаква мръсна тайна от миналото си и, когато всичко изплува положението става взривоопасно. Определено нямам търпение да прочета следващата книга, а цялото ревю на Среднощна корона може да намерите тук.(Успях да прочета книгата в последния ден на Септември ,но чак сега съм готова с ревюто ,така че все пак ще я замисля към прочетеното през септември.)


Относно плановете ми за Октомври ... за сега със сигурност знам ,че искам да прочета следващите две книги от поредицата на С.Дж.Маас , а именно -Огнена наследница (която дори вече започнах) и Кралица на сенките.Тъй като на скоро излезе Сирената на К. Кас много ми се искаше да видя за какво става дума , тъй като  харесвам другата поредица на авторката -Изборът.И като стана дума за поредици ще се постарая да прочета Обречена на теб на С.Дей ,тъй като е последната книга от историята за Ева и Гидиън и просто искам да видя как ще завърши всичко.Със сигурност ,ако имам повече време ще се впусна да чета и още книги стига да привлекат вниманието ми.
Това беше от мен за изминалия месец , надявам се този да е още по- хубав и Ви пожелавам много  приятни есенни емоции с книга в ръка :)


0 коментара:

Публикуване на коментар