The Throne Of Glass Book Tag

Тъй като в момента чета кралица на сенките и съм тотално завладяна от поредицата Стъкленият трон , веднага щом видях този Таг си казах , че няма как да не го направя.Въпросите са доста интересни и ме накараха да се позамисля относно прочетените напоследък книги , а освен това са свързани с имената на едни от любимите ми герои от поредицата. 

LYSANDRA: Книга с променена корица, която обичаш.

Много харесвам новите корици на поредицата за Хари Потър , намирам ги за прекрасни :)

ABRAXOS: Книга, която е по-добра вътрешно, отколкото изглежда външно.
Тук веднага първата ми асоциация е с Пророчеството на гарвана на М.Стивотър , чиято корица е направо ужасно , но пък книгата е невероятна и още не мога да си обясня защо от издателството не искат да публикуват  и другите книги от поредицата.Да си призная кориците на поредицата Стъкленият трон не са ми от любимите , не знам защо ,но има нещо , което не ми харесва в тях , но пък съдържанието определено си струва.




ERILEA: Поредица със страхотно изграден свят.
Харесвам  светът на Пърси Джаксън и Хари Потър , както и на ловците на сенки от Реликвите на смъртните и Адски устройства

RIFTHOLD: Книга, която съчетава жанрове

 Тук ме затруднихте малко ... може би ще посоча Ангелска кръв на Н.Синг ,защото там имаме един интересен свят на архангели и вампири и същевременно еротика.

DAMARIS: Книга, базирана на/вдъхновена от мит/легенда

Поредицата за Пърси Джаксън със сигурност. До колкото знам в основата на поредицата Игра на тронове също лежат доста легенди и митове.

KALTAIN ROMPIER: Книга с неочакван обрат.
Доста книги са ме изненадвали с неочаквани обрати , но Принцеса с часовников механизъм определено ме изненада с финала си.

ASSASSIN’S KEEP: Книга с ненадежден разказвач.
Хмм.. не съм сигурна дали разбирам напълно идеята на въпроса ,но ще посоча поредицата Полулош на С. Грийн , където идеята според мен беше добра , но стилът на писане и самият главен герой сякаш не ми допаднаха особено.


ASTERIN BLACKBEAK: Книга, която има екипни цели
Май в повечето книги , който чета напоследък , героите си сформират свои екип и се борят заедно за постигането на общата цел.Така е в Тъмна дарба на А.Бракен , в книгите за Хари Потър или Пърси Джаксън .

TERRASEN: Книга, която те кара да се чувстваш като у дома.
Може да е банaлно , но ще посоча поредицата за Хари Потър , просто книгите ми създават някаква чувство за уют и спокойствие. Друга такава поредица е  Игрите на глада , а и винаги се сещам как седях почти цяла нощ ,за да завърша втората книга.

AELIN ASHRYVER GALATHYNIUS: Книга със силата да те унищожи.
Огнената наследница на С.Дж.Маас в  края на книгата се случиха толкова много и неочаквани неща , че аз бях в шок и не исках да повярвам какво става.

MANON BLACKBEAK:Книга, която те е уплашила.
Чак да ме уплаши не бих казала , но книгите на Крис Картър ме стряскат на моменти с твърде бруталните сцени на насилие.

ROWAN WHITETORN: Книга, която те кара да изпаднеш в несвяст (заради множеството емоции).
Стъкленият трон и  Игра на тронове 

CHAOL WESTFALL: Книга, която те е предизвикала да погледнеш различно на нещата.
Най-често това са книгите на Дж.Грийн. Сами по себе си те не са нещо особено , но често ми дават възможност да погледна различно на дадена ситуация.

FLEETFOOT: Книга, която си получавал/а като подарък
Аз доста рядко получавам книги за подарък , но миналата година ми подариха илюстрованото издание на Хари Потър и философският камък , а преди няколко дни аз сама си подарък илюстрованото издание на Хари Потър и стаята на тайните , така че със сигурност това са едни от най-ценните ми подаръци.

EYE OF ELENA: Книга, която си намерил/а точно, когато се нуждаеш от нея.
Ще  посоча книгите на Джоджо Мойс и Дж.Стайнбек

DORIAN HAVILLIARD: Книга, която съдържа магия в себе си.
Огнената наследница на С.Дж.Маас  и Пророчеството на гарвана -М.Стийвотър

0 коментара:

Публикуване на коментар