Day and night book tag

Здравейте :)
Напоследък нямах много време за блога , но днес съм много радостна ,че мога да направя един таг , за който трябва да благодаря на Илияна Симеонова  .Въпросите са интересни и до сега не бях попадала на такъв таг. Надявам се и на Вас да ви хареса :)


D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?

Отговорът е ,когато мога :) Обичам да чета и през деня , и през нощта - еднакво удоволствие ми доставя.

 A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Чак да ми е променила начина на виждане не бих казала , но доста са ми повлияли книги като На изток от рая- Дж. Стайнбек , Да убиеш присмехулник - Х. Лий , Зеленият път - С . Кинг 

 Y: YA да или не?
Определено да , макар че на моменти някой книги ми идват твърде тийн или твърде наивни , но като цяло харесвам жанра.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Като се замисля май почти за всички герои се надявам да са истински било то  Хари Потър или Пърси Джаксън. Тайно се надявам доста от фантастичните светове , за които съм чела да съществуват все някъде.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Рядко ги давам и то на много близки хора.Обикновено повечето ми книги са в електронен вариант , а на хартиен носител имам само най- любимите си.

D: Миришеш ли книгите си?
Мисля ,че всеки страстен читател обожава миризмата на нова книга.Чувството да усетиш и да разгърнеш новата си книга за първи път е невероятно.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Всъщност ми е трудно да разбера хората , които не обичат да четат. По скоро не са попаднали на подходящата книга , която да ги накара да се влюбят в четенето.Естествено всеки си има своите предпочитания и интереси, но не смятам ,че е правилно някои хора да правят обобщения от типа "не обичам книгите" или"не обичам да чета" ,когато в живота си са прочели едва 5- 10 книги примерно .

 I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не? Ти от кой тип си?
Аз си падам малко перфекционист и много мразя нещо с  книгата да не е  наред, така че определено съм от типа ,който никога не прегъва ъгълчетата и не подчертава.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Да със сигурност имам прекалено много книги както на рийдъра , така и в хартиен вариант , имам и безброи много списъци с книги , които искам да прочета и въпреки това в доста моменти не знам какво да чета.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
За съжаление да ! И двата пъти съм заливала книгите си  - един път с вода , а втория път с мляко с какао . И в двата случая книгите не са в крайно лошо състояние , но все пак си личи ,че са претърпели нещо.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?
Обичам да чета на тишина и спокойствие.Ако има шумове около мен малко се разсейвам , но все пак мога да чета почти навсякъде. 


0 коментара:

Публикуване на коментар