Ревю : Всички нюанси лилаво-Е.Крафт и Шея Олсън

Издателство: Ера 
Година на издаване : 2017 
Брой страници :256
Цена:13.99лв
Резюме :
Списъкът с цели на Шарлот:
Да имам висок успех.
Да ме приемат в Станфорд.
Да накарам баба ми да се гордее с мен.
Да следвам своя път неотклонно и да не допусна грешките на майка си и сестра си е основната ми цел. Мъжете, любовта и ... сексът объркаха живота им напълно. Аз няма да допусна това да се случи и с мен.
Но това беше преди Тейт.
Преди най-известната поп звезда на планетата да влезе в живота ми.
Преди частните самолети, тайните срещи и песните, написани специално за мен. 
Има толкова неща, които не знам. Защо се е отказал от музиката? Къде изчезва, когато не сме заедно? Какво тъмно минало крие?
Но когато ме целуне, бъдещето изглежда адски далечно. И сега... вече не съм сигурна какво искам.
Страст. Желание. Саможертва. Понякога трябва да си склонен да рискуваш всичко.
Списъкът с цели на Тейт:
Шарлот

Искрени благодарности на издателство Ера за предоставената възможност да прочета книгата.

Ако трябва да опиша книгата с няколко думи ,то те ще бъдат - романтична ,свежа ,интригуваща и сладка. Да, точно така - сладка ,защото оставя след себе си едно много приятно и топло чувство и определено подслади уикенда ми докато я четях.
С оглед на наближаващия Свети Валентин мисля ,че това би било страхотен подарък за някой книголюбител и подходящо четиво създаващо романтично настроение.
Както сте разбрали от резюмето историята се върти около 18 годишната Шарлот и 19 -годишния Тейт Колинс.
Образът на Шарлот много ми хареса , нейната устременост да постигне целите си и да не повтаря грешките на майка си и сестра си. Похвална е упоритостта , с която прави всичко . Твърдо отказва да ходи по купони или да обръща внимание на момчета.На практика тя почти няма някакъв нормален социален живот.Целия и свят се събира в училището , цветарския магазин и домът й. Разбира се нещата се променят , когато среща Тейт ,чиито живот е коренно различен от нейния .
"Доверие. Осъзнавам ,че бих направила всичко за него,бих отишла навсякъде и бих поела всякакви рискове само , за да бъдем един до друг."
Тейт Колин - един от най- известните поп изпълнители , чието име е замесено в доста скандали и напивания. Минавайки покрай един цветарски магазин той вижда едно танцуващо момиче и бива привлечен от нея. Така започва всичко.А ,когато се оказва ,че тя не разпознава кой всъщност е той  нещата се объркват още повече.
Историята описва първите любовни трепети на Шарлот , която упорито се бори с разума и чувствата си  и изобретателността на Тейт да я изненадва по всякакви начини .Част от изненадите му бяха изключително мили и емоционални , други ми дойдоха малко  в повече , но няма как да отрека ,че момчето се постара много.
Естествено не липсваше и драма в отношенията им, някои от нещата бяха малко пресилени ,но все пак четивото е леко и приятно ,не натоварва читателя по никакъв начин и се чете буквално за един ден.
"Искаше ми се да останат заедно.Инак какъв е смисълът на любовта? Жертваш всичко и така сте завинаги заедно."
Един от най-колоритните образи в книгата беше Карлос - най-добрият приятел на Шарлот , който всъщност е гей и е луд по всички знаменитости и умира да види някоя известна личност на живо. Е , желанието му много скоро се сбъдва.Той е човекът , която подкрепя Шар през цялото време и я насърчава да живее истински живота си и поне за малко да излезе от предначертания коловоз , в който сама се е вкарала.

"Сама се ограничавах в придобиването на житейски опит .Какво ли щеше да бъде , ако бях израснала в нормално семейство?"

Други два важни образа са бабата и сестрата на Шарлот. Баба й работи непрекъснато въпреки възрастта си , за да може да издържа момичетата и да не им липсва нищо , както и да помага на Миа - по-голямата сестра на Шарлот , която е забременяла твърде рано и макар да се грижи за малкия Лио пак намира време да излиза по срещи с различни мъже.
Няма как да не  спомена  прекрасната корица. Наистина е много красива и нежна, а лилавият цвят е един от любимите ми. Колкото и повърхностно да звучи сигурно бих си купила книгата дори само заради корицата.
"Защото розите не бива да се опитват да бъдат нещо,което не са  "
Финалът на историята ми хареса много. Радвам се ,че нещата се развиха така и героите имаха малко време , в което да израснат и да преоткрият себе си. С риск да се повторя отново ще кажа ,че книгата е много подходяща за така наречената "седмица на любовта ", както и за всяка романтична душа ,вярваща в истинската и всепоглъщаща любов. 
А Вие подготвихте ли си някакво тематично четиво посветено на Свети Валентин ?



0 коментара:

Публикуване на коментар