Ревю:Последният олимпиец -Рик Риърдън


Издателство: Егмонт 
Поредица: Пърси Джаксън Боговетена Олимп 
Година на издаване : 2011г.
Брой страници : 384
Цена :12.90лв
Резюме:
Героите са се подготвяли цяла година за битката с титаните, знаейки, че шансовете не са на тяхна страна. Кронос е по-силен от всякога и мощта му расте все повече и повече щом божество или герой застанат на негова страна.
Докато олимпийците се опитват да възпрат вилнеещото чудовище Тифон, Господарят на времето поема към Ню Йорк, където Олимп стои напълно беззащитен. Пърси Джаксън е единственият, който може да го спре. И докато битката за западната цивилизация опустошава улиците на Манхатън, младият герой се изправя пред ужасяващото подозрение, че може би се сражава и срещу собствената си съдба.

Прочетете и мнението ми за първите три книги от поредицата : 
Не мога да повярвам ,че всичко свърши .Сякаш прочетох тези 5 книги от поредицата неусетно и сега ми е толкова странно ,че няма да съм част от приключенията на Пърси.Аз като читател определено се привързвам към героите и историите ,особено ,когато става дума за такава невероятна поредица. По-голямата част от действието  в "Последният олимпиец"се състоеше в съставянето на стратегии за предстоящите битки и множество сражения.Книгата определено беше напрегната, непрекъснато се водеха битки   , не липсваха и жертви , а силите все не достигаха , врагът беше все по-близо и на героите им трябваше чудо , за да победят .
Пърси направи нещо неочаквано , за да има шанс в битката с Кронос , а Нико сякаш се луташе ,за да намери вярната посока и накрая оправда надеждите ми .
За първи път всички се обединиха истински и в най- трудните моменти винаги се появяваше някакво подкрепление , за да спаси положението.Разкриха се доста интересни неща около Люк и неговото минало.До сега не знаехме почти нищо за  него освен ,че  е син на Хермес ,но в тази книга се разбира ,че съдбата му не е била никак лека както и тази на майка му.Разбира се това не оправдава избора му , но поне дава някаква яснота за подбудите му.През цялото време се опитвах да разгадая пророчеството и си мислех ,че  съм близо до истината , но накрая се оказа ,че всичко е коренно различно .Зарадвах се ,че и Рейчъл Деър взе активно участие в действията и си заслужи отреденото ѝ място.Не знам защо , но четейки заглавието на книгата си мислех,че т.нар.Последен олимпиец е Пърси ,но в последствие разбрах каква е истината.
Много ми хареса и момента , в който Анабет и Пърси най-накрая признаха пред себе си ,че се харесват и искат да са заедно.Всичко това отне цели 5 книги , но все пак накрая се получи хубаво. Всеки от героите успя да преосмисли живота си и да види кое е най-важно за него .
Хареса ми и  частта с награждаването на героите и даровете , които те получават.Всеки беше щедро възнаграден за смелостта и  уменията си.Определено това беше един много красив финал на поредицата като същевременно беше изречено още едно пророчество ,което ще бъде изпълнено в следващата поредица. В момента много ми се иска да не бях чела Героите на Олимп и тепърва да ми предстоеше да се запозная с новите герои и  приключения ,но уви , чела съм я  и с две ръце я препоръчвам на всеки , а на мен сега ми предстои да прочета единствено Досиетата на героя и да се насладя още малко на компанията на Пърси .


3 коментара: