Gods of Olympus Book Tag


Както сте забелязали наскоро завърших поредицата на Рик Риърдън , Боговете на Олимп , а преди нея съм чела и поредицата Героите на Олимп  и с две думи съм влюбена в света и историите , които той е изградил. И като съм на вълна Пърси Джаксън и компания смятам ,че откриването на този таг дойде тъкмо на време.Беше ми забавно да се сетя отново за боговете и всички истории с тях . Надявам се да Ви хареса.

Зевс : Името на любим лидер от книга , добър или лош?
На скоро прочетох трилогията на А.Бракен –Тъмна дарба  и там Руби определено се открои като лидер и то най-вече в последната книга. Изигра ролята си отлично и води битката до край .Освен това тя е изключително силен женски образ и много я харесвам.

Хера : Кои са любимите ти измислени родители?
Веднага се сещам за семейство Уизли от поредицата за Хари Потър .Родителите

на Рон бяха страшно мили и обичливи и винаги готови да приютят нов гост в дома си . От тях просто струи топлота и уют.Няма как да не спомена и майката на Пърси ,която е страшно готина и винаги подкрепя сина си.

Деметра: Коя измислена храна би искал да опиташ ?
В духа на Пърси Джаксън ще кажа амброзия , а и все пак това е храната на боговете.Естествено няма да пропусна и лакомствата ,който похапват Хари Потър  и останалите от поредицата.

Посейдон :Посочи книга , в която водата заема централно място ?

Тук доста се затрудних. Първоначално се сещам за поредицата на А.Дей Воините на Посейдон.За друга подобна книга наистина не се сещам.

Дионис :С кой измислен герой бихте искали да сте

на парти ?
Отново в стила на поредицата ще кажа ,че бих се радвала да бъда на парти с Пърси и компания. Особено с Гроувър и Тайсън , тъй като двамата в комбинация са много забавни. Дори си представям партито в лагера на нечистокръвните. Ще е е страхотно:)


Аполон : Назовете дебютна книга на автор или първа книга от поредица , която наистина ви е доставила удоволствие ?

Ммм.. доста  първи книги от поредици са ме впечатлявали , но може би най- дълбоко в съзнанието ми се загнезди Пайнс на Б.Крауч.Просто сюжетът беше доста необикновен и отдавна не бях попадала на толкова поглъщащо и различно четиво.

Артемида: „От всички гръцки богове тя е най-самостоятелна , живее според собствените си правила и е лидер „Коя е любимата ти женска героиня , която е достатъчно силна и се справя сама .
За мен това е Селена Сардотиен или инъче казано Елин Галантиус. Тя ме впечатли още от първата книга , а във всяка следваща успяваше да се докаже.

Атина: Посочете герой ,който е мъдър 
Дъмбълдор на първо място. Разбира се и Анабет , все пак е дъщеря на Атина.

Хермес: Ако можехте да пътувате до която и да е дестинация (в реалния или измисления свят) , коя щеше да е тя ?
Със сигурност бих пътувала назад във времето ,за да видя какво е било и как са живеели хората.Може би нямам конкретно място , на което да искам да ида с изключение на Хогуърдс (дори не знам кой не би искал да иде там..)


Хефест: Ако можехте да имате някакъв измислен инструмент (оръжие или друга джаджа) кой щеше да е той?

Ако трябва аз сама да си измисля някаква джаджа то това ще е  някакъв телепортиращ уред , който да ме отвежда където си пожелая.Другото ,което много бих искала е уред за спиране на времето.Винаги ми е харесвала идеята да контролирам времето (да , на ясно съм ,че никога няма да се случи , но ... оставете ме да си помечтая : Д )

Арес :Коя е любимата Ви битка от книга ?
Една от най-любимите ми поредици за всички времена е Игрите на глада ,където всяка една финална битка ме е развълнувала страшно много , а финалът на третата книга ме държа в шок доста врем.

Афродита: Любима връзка (героите може да са от различни книги )

По отношение на връзките ... много зависи от типа на книгата ,но като се замисля за хубава връзка се сещам за поредицата Дъблин стриит на С. Йънг ,където връзките и героите във всяка една от книгите ми харесват страшно много. За мен поредицата олицетворява идеалната комбинация между любовно романтичен и еротичен роман.

Хадес: Ако можехте да направите петиция и Хадес да върне от мъртвите един измислен герой , кой щеше да е той ?
Може би от всяка книга ми се иска да вълна някого .Ако посоча някой определени герои може би ще спойлна доста хора и затова ще посоча поредици или книги , а Вие ще се сетите за кого става дума . От поредицата Тъмна дарба , Игрите на глада , Дивергенти , Хари Потър ...и още  и още...

Хестия : Кой книга Ви изпълва с топлота и надежда ?

Това са книгите на Ф. Бакман , макар на моменти доста да ме натъжават те все пак оставят в мен едно приятно усещане.

Финален въпрос : Ако можехте да станете Бог/Богиня на каквото пожелаете , каква щеше да бъде същността ви , какво щяхте да изберете?
Хм... Иска ми се да можех да лекувам хората по някакъв вълшебен начин , тъй като с времето осъзнах ,че здравето наистина е най -важно и ,ако притежавам подобно умение или вълшебство сигурно щях да съм най- щастливият човек на света.


И така това бяха въпросите , надявам се да Ви е било интересно и призовавам феновете на Пърси Джаксън ,ако имат желание да направят този таг , тъй като е наистина забавен :)




0 коментара:

Публикуване на коментар