March Wrap Up and April TBR

Здравейте книголюбители :) Дойде април, дойде пролетта и сякаш всичко наоколо се събуди за нов живот или поне аз така се чувствам.Все по-рядко искам да се задържам в къщи и все повече копнея да бъда навън сред природата или просто на разходка.Не знам Вие как се чувствате ,но мен слънцето и хубавото време ме зареждат с много енергия.Но стига сме говорили за времето ,а да обърнем поглед към прочетените книги през м.Март.Успях да прочета цели 7  книги , коя от коя по- хубави (с малки изключения ) и нямам търпение да ги споделя с Вас. Заглавията на книгите са линкове към ревютата в блога :)


1. Петдесет нюанса по-тъмно -Ел Джеймс  именно това е изключението от списъка ми с прекрасни книги от м.Март.Не казвам ,че книгата е крайно лоша  ,все пак я изчетох до край , въпреки че се мъчих с нея има -няма 2 месеца.Имам цял пост ,където малко по обстойно говоря за поредицата и за мнението ми (заглавията са линкове към постовете)

2. По залез -А.Бракен - и тук започваме със страхотните книги. По залез слага край на трилогията на Бракен и разкрива всички тайни около децата с ПСИ -способности , кой ,как и защо им е причинил това и т.н.т Ако не сте чели все още поредицата силно я препоръчвам , а финалът определено не ме разочарова и тази книга ми достави
голямо удоволствие. 

3.Човек на име Уве -Ф.Бакман - продължаваме с една книга ,която завинаги се нарежда сред любимите ми четива и книгите , който са ме развълнували силно Няма за пореден път да обяснявам колко прекрасна е тя , а само ще кажа ,че ,ако още не сте се  докоснали до творчеството на Бакман , то не губете повече време и го направете :)

4.Проклятието на титана - Р.Риърдън  - Не веднъж съм казвала ,че обожавам книгите на Риърдън и беше крайно време да продължа с тази поредица , която тотално ме завладя и общо взето през месец март бях изцяло под влиянието на Пърси Джаксън. Какво да Ви кажа книгите са страхотни , приключенията са страхотни .. с" две думи "всичко в поредицата е страхотно 

5.Битката за лабиринта -Р. Риърдън - Разбира се продължих  и със следващата книга от поредицата и не останах разочарована с разгадаването на мистериите около създаването на лабиринта , Дедал , Люк , Кронос и всички останали.

6.Последният олимпиец -Р. Риърдън - тази книга сложи край на приключенията на Пърси и компания и ме остави копнееща за още срещи с героите.Финалът ми хареса , а битката ,която се проведе беше страхотна. 

7.Досиетата на героя -Р.Риърдън - Не съм си правила труда да пиша ревю за тази кратка книжка , тъй като тя събира в себе си няколко неразказани истории , няколко интервюта с любимите ни герои , а в края има и забавни игри , който да тестват читателя колко добре е запомнил детайлите.Дневниците на героя беше един много приятен завършек на историите с Пърси .


 Определено мога да кажа ,че изминалия месец беше успешен за мен и се надявам Април също  да е такъв . Ето какво съм запланувала за него .

Като за начало искам да си дочета Любов в Единбург на С.Йънг. Книгата е събрала четири новели от поредицата Дъблин стриит и аз вече съм на последната от тях  и скоро ще споделя по - подробно мнението си. 
Следващата книга  ще е Найтингейл Уей -С.Йънг последната  от поредицата Дъблин стриит. Само тя ми остана за прочит и да си призная чак не искам да я чета ,за да не свършва цялото удоволствие от книгите на С.Йънг 
Друго ,което ми се чете е някой хубав трилър. Набелязала съм си няколко на Ю Несбьо и Крис Картър ,но още не съм решила  какво ще избера  и за сега спирам до тук с плановете, тъй като в края на месеца ще си  покаже какво съм прочела и какво не.
Остава само да Ви пожелая месец Април да е много успешен и щастлив за вас и хубавото време да Ви носи много настроение и положителни емоции.


0 коментара:

Публикуване на коментар