Mid-Year Book Freak Out Tag - 2017

Здравейте :)
От доста време не съм правила таг , но като гледам почти всеки вече направи този и реших ,че е и мои ред ,  а пък и е подходящ за този месец и въпросите са интересни. Затова насладете му се



1.Най-добрата книга, която си прочел/а досега през 2017

Колебая се доста в избора си , тъй като почти всичко прочетено през тази година беше страхотно. И все пак ще посоча Човек на има Уве -Ф.Бакман .Повечето от Вас може би вече са я чели и ще ме разберат напълно , тъй като историята и начина ,по който е написана са невероятно докосващи.

2.Най-доброто продължение, което си чел/а досега през 2017
Без колебание посочвам Империя на бури -С. Дж.Маас. Четох я на скоро и все още ме държи емоцията от това епично приключение.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
Много искам да прочета Бьорнстад - Ф.Бакман .  Както може би сте забелязали аз съм изключително голям почитател на  творчеството на този човек и съм сигурна ,че последната му книга също ще остави траен спомен в съзнанието ми както и предишните четири.

4.Най-желани предстоящи заглавия през втората половина на годината.
От издателствата ежедневно ни изненадват с новини за предстоящи  заглавия, кое от кое по-хубави , така че до края на годината със сигурност ще има поне 20 -30 книги ,които да искам да притежавам. Но за момента чакам с огромно нетърпение издаването на продължението на Четирите цвята на магията на В.Е.Шуаб. За мен книгата беше уникална и нямам търпение за още приключения с Кел.

5.Най-голямо разочарование
Това със сигурност е Петдесет нюанса по-тъмно, въпреки че не знам дали да го определям като разочарование ,тъй като бях на ясно ,че няма да ми допадне , но все пак ...книгата се четеше толкова бавно и мудно , тъй като почти нищо интересно не се случваше.

6.Най-голяма изненада.
Изненадващо за мен самата беше ,че книгите на С.Е.Филипс ми харесаха толкова много. Преди мислех , че са твърде сладникави и наивни , но прочитайки няколко се оказа ,че са супер свежи , летни и забавни.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).
Много приятно ме изненада Рута Сепетис с книгата Сол при солта. Няма как да не сте слушали доста за нея  , но историята наистина е разтърсваща и си струва да бъде прочетена.

8.Нов герой, по когото си падаш
Ох аз съм от тези ,които никак не си падат по герои от книги. Може да им симпатизирам , но чак да си падам по тях -не .

9.Най-нов любим герой
Кел от Четирите цвята на магията. Той е доста интересен персонаж , не се вписва в повечето клишета за главните герои и може би точно за това се превърна в мой любимец.

10.Книга, която те е разплакала
И преди съм споменавала ,че не съм много емоционална и изключително рядко плача на книги или филми , но тази година успяха да ме разплачат две книги - Човек на име Уве и Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг  , и двете на Ф. Бакман.

11.Книга, която те е зарадвала.
Жестока любов на К.Хувър. Зарадва ме тъй като бях скептично настроена към историята и мислех ,че ще е безинтересна и твърде преиграна ,но се оказа ,че изключително много ми допадна.

12.Любима книга превърната във филм, който си гледал/а тази година.
И преди съм споменавала ,че почти не гледам филми затова поне за сега нямам отговор на този въпрос.

13.Любимо ревю, което си написала досега през годината.
Мммм ... затрудних се малко с този въпрос , тъй като всяко едно ревю е написано с много желание и старание и съответно ми е скъпо. Все пак ще посоча ревюто на Четирите цвята на магията на В. Е.Шуаб , тъй като книгата ме впечатли толкова много ,че ми беше трудно да облека емоциите си в думи , но същевременно исках да изразя всичко. Не знам дали накрая се е получило сполучливо , но аз си го харесвам :)

14.Най-красивата книга, която си си купил/а досега (или получил/а)
Ако трябва да съдя само по корицата ще посоча Аристотел и Данте откриват тайните на вселената - Б.А. Саенц и Странните талисмани на Артър Пепър -Ф.Патрик  както и новата корица на Човек на име Уве -Ф. Бакман

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
Оооо какъвто и отговор да посоча тук изобщо не е сигурно ,че ще прочета тези книги. Искам да прочета няколко продължения на поредици , няколко леки любовни романа и дори нещо криминално .... с две думи от всичко по малко.


Е това беше всичко от мен за сега ,надявам се тагът да ви е харесал и ,ако все още не сте го направили - да се престрашите :) Пожелавам Ви слънчев ден :)

0 коментара:

Публикуване на коментар