August Wrap up & September TBR

Любимият ми месец август вече отлетя , а с него лека полека си отиват топлите дни и лятното настроение :( Но пък книгите ,които четох през изминалите 31 дни бяха точно летни , любовни , романтични и забавни. Доставиха ми голямо удоволствие и направиха дните ми на плажа и басейна още по -приятни. Прочетените книги са едва 4 , а още две са в процес на четене в момента , но те ще се класират в равносметката за септември.


1. Силата на любовта  - С. Е. Филипс
Авторката се превърна в една от любимите ми и вече редовно си чета по някоя нейна книга почти всеки месец. "Силата на любовта" се оказа много приятно и емоционално четиво , което е доста по- различно от другите книги на Филипс , но в добрия смисъл естествено.Със сигурност съвсем скоро ще посегна и към някоя друга нейна книга. 

2.Игра на омраза - Сали Торн
Прекрасна книга , която ме зареди с много положителни емоции.Харесах всичко в историята -героите , действието , диалозите и чувството за хумор. Препоръчвам книгата като перфектното лятно четиво.

3. Забранява се неверието в съдбата- М. Санчес
Авторката определено се оказа истинско откритие за мен. Не очаквах стилът ѝ на писане да ми допадне толкова.Това е една човешка история пропита с малко мистерия , много вяра и  достатъчно любов  и определено се нарежда сред любимите ми книги.

4.Денонощната книжарница на мистър Пенумбра - Р. Слоун
Това също се превърна в една от любимите ми книги.(да знам , че вече се повтарям , но отдавна не ми се беше случвало да съм чела толкова хубави книги за един месец) Излишно е да споменавам колко приятно е за един книголюбител да чете за библиотеки и книги ,особено когато стилът на писане е толкова приятен и лек. Всичко в книгата ми хареса и нямах нито една забележка  към историята.


Може този месец прочетените книги  не са много , но пък всички до една се нареждат след любимите ми четива. Все още нямам никаква представа какво ми се чете през септември , но като начало искам да довърша Може ли да се срещнем отново на  А.Морган  и  сборника с разкази Летни дни и летни нощи. От там на сетне  ще се пусна по течението на желанията си и може би малко ще разнообразя с нещо различно от любовно -романтичните книги. Но в края на септември ще видим на какво ще съм се спряла.До тогава Ви пожелавам септември да Ви донесе много положителни емоции и приятно моменти с любимата книга :)

0 коментара:

Публикуване на коментар