Beauty And The Beast Book Tag

Винаги ми е приятно да направя някои нов таг и по този начин да си припомня едни от любимите ми книги и герои и затова съм страсно благодарна на Melly K ,че ме е  тагнала.Признавам си ,че не знаех, че има такъв таг посветен на красавицата и звяра(любимо мое детско филмче), но ми беше интересно да отговоря на въпросите.Надявам се да Ви е интересно:)

1. Злодей, който не можеш да не обикнеш?
Тук се затрудних доста ,защото все пак щом са злодеи значи не трябва да ги харесваме , а още по-малко да ги заобичаме. Вярно е ,че понякога ,някои от тях могат да ни станат симпатични ,но нямам любим злодей :Д 

2. Любима книжна двойка? 

Тъй като напоследък чета доста любовни романи , то почти всяка двойка от тях ми става любима.Има слабост към героите на С. Е. Филипс , които много бързо успяват да влязат под кожата ми  и да се превърнат в мой любимци.

3. Герой, осъден на велики подвизи?

Първосигнално се сещам за Пърси Джаксън. Като син на бог буквално е обречен на доста трудности и изпитания , но и на много подвизи.

 4. Книга, която те кара да огладнееш?

За да ме кара да огладнея може би трябва да е някоя леко кулинарна книга примесена с любовна история , но като се замисля почти не съм чела такива освен Шоколад на Дж. Харис , която няма как да не накара  всеки да иска да яде шоколад в огромни количества.

5. Противоположностите се привличат.

Съвсем скоро завърших Игра на омраза на С. Торн , където имаме двама привидно напълно различни герои , които в крайна сметка се оказват силно привлечени един от друг.

6. Герой, който е повече отколкото изглежда?

Хм.... Според мен това е Кел от Четирите цвята на магията на В. Е. Шуаб. Мисля си ,че той притежава доста повече потенциал , отколкото разкри в първата книга и способностите му тепърва ще излизат на яве в следващите.

7. Книга, която те промени по някакъв начин?

Чак да ме  е променила , не бих казала. Всяка хубава книга оставя в мен приятен спомен и някакъв отпечатък.

8. Книга, която си купи заради шума около нея?

И преди съм споменавала ,че рядко си купувам книги и доста често ,виждайки ,че около дадена книга се вдига много шум , я отлагам напред във времето , за да нямам твърде нереалистични очаквания за нея. Но въпреки това още като разбрах ,че ще бъдат издадени ,веднага исках да прочета Четирите цвята на магията на В. E. Шуаб  и До всички момчета ,които съм обичала на Дж. Хан , които въпреки шума около тях не ме разочарова и се превърнаха в един от любимите ми книги.


9. Книга, която винаги те кара да плачеш?

Рядко плача на книги ,но  до сега съм плакала на всяка книга на Ф. Бакман  - Човек на име Уве , Баба праща поздрави и се извинява , Брит -Мари беше тук и Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг.  Имам слабост към този човек , а историите му ме докосват изключително дълбоко.


И така всеки , който има желание да направи този таг , да се чувства поканен и  ще се радвам да сподели отговорите се с нас :) Хубав ден Ви пожелавам !


0 коментара:

Публикуване на коментар