Четатон "Мастилени калинки " - рвносметка


Здравейте :)
Както знаете през изминалата седмица в периода 14 .08 - 20.08 се включих в четатона Мастилени калинки и сега е време да направя една кратка равносметка за това ,което прочетох и за онова  ,което не успях.За съжаление се оказа ,че не съм много продуктивна при такъв тип инициативи , а и ежедневието ми е твърде натоварено ,за да мога да прочета повече от две книги (най-много) за една седмица. Винаги тайно и благородно съм завиждала на хората , които имат достатъчно свободно време да четат буквално по една книга на ден. Но въпреки всичко съм доволна ,че все още мога да отделям по малко време почти всеки ден  за любимото си хоби.  И така да се върнем на четатона.

 14.08.- Понеделник
Поставих ударно начало ,прочитайки повече от половината от "Забранява се неверието в съдбата" на Мамен Санчес. Книгата  ме увлече страшно бързо и се четеше изключително лесно и плавно , а историята е наистина пленителна.

15.08 -Вторник
Успях да завърша "Забранява се неверието в съдбата" и дори ми стана леко тъжно ,че свърши толкова бързо , а вече се бях привързала към героите и тяхната съдба. Успях дори да излея емоциите и чувствата си от прочетеното и написах ревю на книгата , което може да намерите тук. Тази книга изпълни условието за прочета книга написана от автор ,чието име започва с първата буква на моето име.

16.08 - Сряда
През този ден си признавам ,че нямах особено много време за четене , но все пак успях да започна "Летни дни и  летни нощи "   под редакцията на С. Пъркинс. Бях запланувала този сборник    още откакто се появи на пазара и сега му дойде времето, тъй като го избрах за категорията - Книга с жълт цвят на корицата,а тъй като съдържа кратки разкази би могъл да се вмести и в категорията Книга от жанр , който рядко четете. Успях да прочета само първите два разказа и ме харесаха ,дано утре имам време за повече.

17.08.- Четвъртък
Прочетох още два разказа от сборника "Летни дни и летни нощи , но сякаш това  не е моето четиво и някак си не бих могла да прочета всичките 12 разказа на едни дъх. По скоро бих ги чела в продължение на месеци в промеждутъците между останалите книги , но ще видим до къде ще стигна с тях. И след като реших ,че това не е моето четиво , се насочих към друга книга - Денонощната книжарница на мистър Пенумбра на Р. Слоун. От нея прочетох едва 10% ,но мисля ,че звучи доста интригуващо и ще ми хареса. Тя се вписва в категорията  Книга ,чието действие се развива в книжарница или библиотека.

18.08 - Петък
Краят на работната седмица се оказа тежък и умората си пролича и в крайна сметка успях да прочета още една 10 % от Денонощната книжарница на мистър Пенумбра. Просто нямах сили за повече и исках единствено да си легна и да спя :Д

19.08 -  Събота
Съботата определено не беше продуктивен ден откъм
четене , тъй като бях поканена на едно прекрасно тържество  ,което в общи линии продължи цял ден и се прибрах късно вечерта ,четенето отново остана на доста заден план. Прочетох само една глава от книгата и потънах в дълбок сън.

20.08. - Неделя
Събудих се отпочинала и реших да се поизлежавам с рийдър в ръката и кафе на нощното шкафче.И така убих има няма два часа ,потъвайки в тайните на мистър Пенумбра.Книгата определено ме завладя ,макар да ми беше ясно ,че няма как да я прочета до края на деня и  съответно ,участието ми в четатота е пълен провал. В неделя вечер бях успяла да прочета 55% от книгата и така завърши участието ми в тази инициатива.


 И така четатонът "Мастилени калинки" приключи.Вярно  е ,че не успях да покрия условията за успешно участие ,но пък разбрах за себе си две неща.Първото е ,че определено не мога да чета бързо ,особено ,когато съм притискана от времето , а и ценя социалния си живот и особено през почивните дни гледам да наваксам с излизанаята и срещите с приятели  ,което автоматично оставя книгите на заден план. И второто нещо е ,че разказите не са моя тип четиво или поне тези от Летни дни и летни нощи. Не ме разбирайте погрешно ,не че не ми харесват ,напротив ,но просто не бих могла да седна и да чета само това и да скачам от една история в друга.
 Но пък открих две прекрасни книги , които ме спечелиха още с първите няколко страници. Това са : Забранява се неверието в съдбата на М.Санчес  и Денонощната книжарница на мистър Пенумбра на Р. Слоун.
Надявам се Вие да сте имали по-голям успех с това начинание и да сте прочели повече книжки. Успешна седмица от мен :)

0 коментара:

Публикуване на коментар