Ревю: Летни дни и летни нощи под редакцията на Стефъни Пъркинс

Издателство : Сиела
Година на издаване: 2016г.
Брой страници:472
Цена:14.90лв.
Резюме:
Може би е заради дългите мързеливи дни, а може би жегата прави всички малко луди. Каквато и да е причината, лятото е перфектното време за любов.
Летни дни и летни нощи” съдържа дванайсет любовни разказа, написани от някои от най-популярните тийн автори, а подборът е на световната сензация Стефъни Пъркинс! Тези истории ще ви накарат да бленувате за разходки край морето по залез, за първи целувки и тръпка по цялото тяло, ще ви напомнят за ония мигове, в които дъхът е секвал и нищо, освен любовта, не е имало значение…
Решението е просто – грабвайте слънчевите очила, плажната чанта и тази книга!
Имате дванайсет прекрасни причини да се насладите на слънцето.
И да се влюбите.
Тези разкази са забавни, привлекателни, обсебващи и сладко-горчиви… прекрасна селекция от истории за горещи дни и летни любови!

1.Глава, люспи, език, опашка – Лий Бардуго  - 4 от 5 звезди :)
Не съм чела нищо от авторката и нямам големи впечатления за стила й на писане , но
краткия разказ ми допадна.Става въпрос за зараждането на една детска любов и прерастването й в нещо по -голямо и силно.

2.Краят на любовта – Нина Лакор - 4.5 от 5 звезди :)
Историята на Флора и Марго ми хареса изключително много , макар да беше намесена и геометрията :Д. Усещаше се романтиката и красотата съчетани с летен привкус.
3.Последна съпротива в „Синегор”  3 от 5 звезди :І
Този разказ ме остави с доста противоречиви чувства. Признавам ,че на моменти ми бе леко скучен или твърде объркан , а в средата стана доста шантав. И все пак идеята беше интересна макар и  клиширана до някаква степен , а образите на Кевин , Дани и Дейв допринесоха за динамичното действие.
4.Нездрави удоволствия – Франческа Лия Блок 3 от 5 звезди :І
Очаквах малко повече от този разказ. Тъкмо ,когато взе да става интересно , той свърши . Харесаха ми героите ,чиито имена са закодирани само с по една буква и представянето на първите любовни трепети и сексуални желания. Историята показва ,че не винаги нещата се случват по най-романтичния и желан начин и понякога преживяваме доста разочарования. Заглавието също е много подходящо.
5.След деветдесет минути завийте на север – Стефъни Пъркинс. 4.5 от 5 звезди :)
За първи път чета нещо от авторката и възложих големи надежди. Е , тези надежди определено се оправдаха. Стилът на писане беше много приятен и нежен , а историята доста романтична и добре пресъздадена. До момента това е любимият ми разказ от книгата , но ще видим и останалите.
6.Сувенири – Тим Федерле 4.5 от 5 звезди :)
Този разказ също се превърна в един от любимите ми . Да , историята е доста различна , но доста ме развълнува, предизвика в мен емоции , а след себе си остави приятно усещане.
7.Инерция – Вероника Рот 2.5 от 5звезди :І
Признавам си ,че този разказ някак си ме разочарова  или просто очаквах малко повече .Цялостната идея ми допадна , но в толкова кратък текст няма как да се разгърне целия потенциал на историята и не успя да ме заплени ,даже исках да го прочета по-бързо защото просто ми писна. Не усетих нито любов , нито  лятно настроение в разказа и определено го прочетох"по инерция" просто , за да мога да премина към следващия.
8.Любовта е последното прибежище – Джон Сковрон 5 от 5 звезди :)
За мен това беше най-прекрасния разказ от цялата книга. Беше написан много интересно и увлекателно и просто се влюбих в героите. Да си призная дори не бях чувала автора , но стилът му ми допадна и определено този разказ ще остане в съзнанието ми , а и за мен беше точно летен и разтоварващ.
9.Късмет и довиждане – Бранди Колбърт. 4 от 5 звезди :)
Това е може би още един от любимите ми разкази. Поднесен е много леко и авторът ни запознава плавно с историята на Рашида и Одри. Показва ни как едно сбогуване може да се окаже и начало на ново запознанство - един човек си отива ,за да се появи друг. В живота на човек доста често става така. Може би точно това ми хареса ,че историята носи един позитивизъм и в края на краищата всичко се нарежда.
10.Чисто нова атракция – Касандра Клеър. 4.5 от 5 звезди :)Това беше може би най-голямата изненада за мен , тъй като не съм чаааак катава фенка на К. Клеър и си мислех ,че разказа ѝ няма да ми допадне толкова много , но изненадата беше прекрасна.Чудесна история за мрачен и тъмен карнавал , където се случват странни неща , а в центъра на това попадат двама младежи ,които трябва да разнищят  всичко  и да доведат  историята до щастлив край.


11.Хиляда начина, по които всичко това може да се обърка – Дженифър Е. Смит 4 от 5 звезди :)
Този разказ беше на път да се превърне в един от любимите ми , ако не беше толкова кратък. Героите са доста интересни , темите , които се засягат -също ,но някак всичко приключи твърде бързо. Очаквах действието да се разгърне още малко ,но уви ...

12.Картата на мъничките съвършени неща - Лев Гросман 5 от 5 звезди :)
Още един любим разказ , който ще остане в съзнанието ми. Историята беше трогателна и красива ,без излишна драма и сълзи. Просто едно приятелство , една любов и различно поднесена история ,която ме докосна. Маргарет и  Марк са очарователни образи ,които търсят "мъничките съвършени неща " и неусетно откриват любовта.



Чела съм доста противоречиви коментари за този сборник с разкази и мнението ми е някъде по средата. Със сигурност мога да кажа ,че разказите са наистина много летни и зареждащи с положителни емоции. Имаше такива , които ми харесаха много , но и такива , които не ми допаднаха. Със сигурност разбрах ,че такъв тип кратки разкази , не са моето четиво, тъй като аз обичам да се задълбочавам в историята и да се привързвам към героите , а в рамките на 30-40 страници  това няма как да се случи.Въпреки това се радвам ,че прочетох книгата , тъй като от доста време си я бях набелязала , а и за мен беше нещо ново и непознато да чета такъв тип произведения.Със сигурност "Летни дни и летни нощи" оставиха в мен много хубав спомен за летни изживявания , забавни истории и любовни трепети.

0 коментара:

Публикуване на коментар