October Wrap up & November TBR


Здравейте книжни мишлета :)
Признавам си без бой ,че този месец определено не можах да отделя на книгите заслуженото внимание и сякаш останалите ми ангажименти изместиха за кратко любовта ми към четенето.Разбира се това не е оправдание и силно се надявам през Ноември да отделя достатъчно време на любимото си занимание.
И така през изминалия месец успях да прочета две книги:

1.Гондолата на времето -Ева Фьолер 
Това беше първата ми среща с авторката и сред многото суперлативи за книгата определено имах високи очаквания. Хубавото е ,че те бяха оправдани  и всичко в историята ви хареса.Веднага се привързах към героите , а самата идея за пътуване във времето беше поднесена много достъпно , разбираемо и интересно .Затова разбира се след като прочетох книгата нямаше как веднага да не посегна към следващата.

2.Златният мост -Ева Фьолер 
Продължението на Гондолата на времето беше достойно. Определено успя да оправдае очакванията ми и да въвлече читателя в поредица от приключения и то в Париж. Героите ми станаха още по -симпатични , а историята беше интересна и вълнуваща.Ева Фьолер борави умело с думите и стилът ѝ е лек ,но и достатъчно интригуващ. Със сигурност ми се иска скоро да прочета и последната книга от трилогията.
 
Е ,това успях да почета за цял месец ,но пък смятам ,че добавих още една любима поредица сред прочетените от мен.
За настоящия месец не мога да имам големи очаквания , тъй като времето ми става все по-ограничено ,но все пак се надявам да прочета Тайният портал на Е.Фьолер.Хвърлила съм око и на Любов под прикритие на Дж.Джеймс.В момента си дочитам и Хулиган 57 на П. Дъглас.

Пожелавам Ви успешен и ползотворен месец  ,изпълнен с много книжни изненади и предизвикателства.


0 коментара:

Публикуване на коментар