Моят Топ 10 за 2017г.

Честита Нова Година !
Пожелавам на всички да бъдете живи и здрави ,да реализирате мечтите си и да сте  много щастливи:)
Месец Януари обикновено е време за равносметки от  изминалата година и задаване на нови цели за изпълнение за настоящата година .   В последните дни на 2017г
направих моята Равносметка и сега  е време за една своеобразна класация ,в която ще подредя заглавията ,които са ми направили най- силно впечатление и са оставили траен отпечатък в съзнанието ми. Няма да пиша на дълго и на широко обяснение за всяка книга ,тъй като заглавията им ще са линкове към ревютата в блога .Само с по няколко думи ,ще изразя симпатиите си към всяка една от книгите.Ето ги и тях : 

10.Изгубеният символ - Д.Браун 
Както знаете аз съм от феновете на Д.Браун и до сега всяка негова книга бързо се е нареждала сред любимите ми. "Изгубеният символ" не прави изключение , а за 2018г вече съм си подготвила "Произход".Причината книгата да е чак на 10 позиция е ,че конкуренцията се оказа доста жестока и наред с толкова други силни заглавия ,книгата нямаше как да се изкачи повече в класацията.

9. Книжарничката на острова- Г. Зевин 

Тази книга беше истинско открие за мен. Четейки заглавието си мислех ,че ще е лека и романтична история ,която да е подходяща за "убиване на времето" , но малко след като я започнах разбрах ,че книгата е истинско бижу и определено си струва да бъде прочетена.

8.Пърси Джаксън и  Боговете на Олимп - Р.Риърдън

Тук включвам цялата поредица , тъй като не мога да разделя книгите или да кажа коя от тях най-много ми е харесала. Всичките са невероятни  , а любовта ми към Р. Риърдън  е наистина много силна , тъй като до сега не ме е  разочаровал с някоя от книгите си .

7. До всички момчета , които съм обичала - Дж Хан 

Още една много приятна изненада ,която наистина ми стопли душата и ме върна години назад , в гимназията.Много хубаво написана книжка за първата любов и всички мисли минаващи в главата на едно 16-годишно момиче.

6. Сол при солта -Р. Сепетис 

В тази книга има доста драматизъм , ставаме свидетели на човешката мъка и страдание, изживяваме всичко с героите и накрая сякаш се чувстваме смазани от историята.Радвам се ,че я прочетох и научих за една от най-големите трагедии в човешката история -потъването на кораба Вилхелм Густлоф , за която до сега не знаех , а според мен това е нещо , което повече хора трябва да научат и да отдадат почит на жертвите.

5. Двор от рози и бодли- С. Дж. Маас

Най-накрая и аз прочетох тази книга слагаща началото на една главозамайваща трилогия. Признавам си ,че не е  трябвало да чакам толкова време преди да посегна към книгата , но пък сега успях да ѝ се насладя на 100%.Надявам се през 2018г да прочета и останалите две книги.

4. Четирите цвята на магията - В.Е Шуаб

Тази книга също се оказа страхотно начало на нова за мен поредица.Много харесах идеята за четири различни Лондон-а , историята е разказана прекрасно , а героите бързо се превърнаха в мои любимци .С нетърпение очаквам издаването на втората книга.

3. Империя на бури - С. ДЖ. Маас 

Това официално е една от най-любимите ми поредици ,а книгата беше феноменална . Каквото и да кажа за нея би било малко затова само ще Ви посъветвам ,ако още не сте започнали Стъкленият трон - напраете го веднага.

2. Бьорнстад -Ф. Бакман 

Любовта ми към този автор е безусловна ,тъй като единствено той ,със всяка своя книга е успявал да ме разплаче многократно , да предизвика в мен буря от емоции , да ме накара да мисля за героите седмици наред и същевременно с това да ме кара да се чувствам удовлетворена от прочита на книгата.

1. Човек на име Уве - Ф. Бакман 

Сигурно няма да Ви изненадам с още една книга на Бакман. От дълго време се канех да прочета историята на сърдития старец Уве и за пореден път да пролея доста сълзи  и да се замисля за доста неща от живота. Ако не сте се докоснали до творчеството на Бакман няма как да Ви убедя в гениалността му ,но мога да Ви пожелая през новата година да опитате да прочетете някоя негова книга и да усетите магията.

Е, това бяха моите 10 любими книги от изминалата година. Признавам си че имам и още  любимци , но не успях да ги вместя всичките. А кои бяха вашите любими книги от изминалата 2017г.?

0 коментара:

Публикуване на коментар