January Wrap Up &February TBR

Здравейте книжни мишлета :)
Сякаш вчера посрещахме новата година , а днес вече изпращаме първия месец от нея. Януари беше изпълнен с доста сняг и студ ,с много именни дни и с правенето на множество равносметки и поставянето на нови цели.За предизвикателството в Goodreads  си зададох 50 книги и силно се надявам да успея да ги прочета , а този месец прочетените от мен са 4.

Завърших я в началото на новата година и страшно много ми хареса. Поне за мен е доста по-добра от първата от трилогията.Историята на Бран и Карли беше изпълнена с много сладки и мили моменти , без излишен драматизъм , но пък същевременно финалът ме остави с отворена уста.

Бях си поставила за цел да прочета нещо от авторката ,да опозная стила ѝ и да видя дали ще ми допадне. И резултатът е повече от впечатляващ. Влюбих се в героите от книгата и в малкото селце Трите бора , а инспектор Гамаш ми е безспорен фаворит.

3.Малък наръчник по Хюга -М. Викинг 
Тази книга има специално значение за мен , тъй като я спечелих и пристигна  с още доста изненади , а и  сама по себе си е прекрасна. Книгата носи в себе си много позитивизъм и топлота , внася уют и през цялото време докато я четях ме караше да се усмихвам.Определено бих я препоръчала на всеки.

4. Убийствено студена -Л.Пени 
Както написах и преди тотално се влюбих в историите на Л. Пени и нямаше как да не прочета втората книга от поредицата ѝ за разследванията на инспектор Гамаш. Резултатът беше ,че тази книга ми хареса дори повече от първата. Авторката е създала невероятни герои и ги е поставила в китното  селце Трите бора  , което е като малко затворено общество . Така наблюдаваме поведението на всеки от героите , опознаваме го и накрая го заобичваме .

Това беше кратката ми равносметка за изминалия месец. През предстоящия "месец на любовта" като за начало мисля да завърша "Разказът на прислужницата" -М. Атууд. Признавам ,че в началото ми вървеше малко мудно  и все още съм със смесени чувства , но ...ще видим. За по нататък нямам нищо запланувано  , но ми се иска да прочета още нещо от Луиз Пени както и да завърша трилогията на Е.Фьолер , прочитайки последната книга -Тайния портал
Това беше от мен за сега. Пожелавам Ви един успешен и ползотворен месец :)



0 коментара:

Публикуване на коментар