February Wrap Up & March TBR

Ето че и най-краткия месец от годината отлетя доста бързо , а Март ни изненада с много сняг и студ. Да се чуди човек първа пролет ли идва или Коледа. И макар да разполагах само с 28 дни , успях да прочета отново 4 книги. Така като гледам май това ми е месечния лимит. Ето ги и самите книги.

1. Разказът на прислужницата - М Атууд
Мнението ми за тази книга е доста противоречиво. Започвайки я подходих с огромни очаквания ,повлияна от масовите положителни коментари и това може би ми изигра лоша шега .  В крайна сметка книгата не успя да остави в мен особено приятно чувство и да ме спечели с историята и героите си .

2.Жестокият месец - Л. Пени
Тук мнението ми е напълно положително. С такива прекрасни герои и интересен сюжет няма как книгата да не е прелестна. Пак ще се повторя ,но ще кажа ,че Луиз Пени пише невероятно увлекателно и пленително. Просто читателя няма как да не се влюби в  книгите ѝ

3.Брилянтните - М. Сейки 
За първи път чувах за този автор , но той се оказа истинско съкровище. Създал е невероятна комбинация от трилър и фентъзи , а Брилянтните определено се нарежда сред любимците ми и с нетърпение очаквам продължението.

4. Серафина и черният плащ -Р.Бийти
Тази привидно детска книжка беше истинска изненада за мен. Толкова увлекателна и приключенска и същевременно много магична. Определено поредицата ще сепревърна в една от любимите ми , а Серафина е изключително интересен образ
,който тепърва ще търпи развитие.

И така ,това беше равносметката за изминалия месец, а в момента съм подхванала Двор от мъгла и ярост и нямам търпение да седна и да почета ,тъй като книгата си е една малка тухличка. След като я завърша нямам никакви планове за следващото четиво , но ще библиотеката ми е заредена с достатъчно непрочетени книги както и рийдъра , така че със сигурност ще си намеря нещо подходящо. А на Вас пожелавам един успешен и ползотворен месец.

0 коментара:

Публикуване на коментар