April Wrap Up & May TBR

Ето ,че дойде моментът за поредната месечна равносметка на прочетеното. Със затоплянето на времето и възможностите за пътуване и разходки навън съвсем не ми остава време за четене , но въпреки това през април прочетох цели четири книги и мисля ,че всяка от тях заслужаваше 5 звезди в Goodreads

1.Девети ноември -К. Хувър
Определено се превърна в една от любимите ми книги. Толкова хубава история не само за любовта ,ами и за човешката сила и смелост , за доверието и искреността , за добротата у хората и способността им да прощават. Силно я препоръчвам , тъй като книгата е много въздействаща и е написана прекрасно.

2.Толкова близо до хоризонта -Дж.Кох 
Ето я и книгата ,която тотално разби сърцето ми , а май и на всеки ,който я е чел.Излишно е да казвам ,че историята е драматична  и  тъжна , но най- потресаващото за мен беше ,че е истинска. Всичко написано се е случило в действителност , а  не е просто художествена измислица , завършваща с щастлив финал. Наистина ми се искаше историята да не е реална ...

3.Камъкът на смиртта- Луиз Пени
И след толкова любов и драматизъм реших рязко да сменя стила и да се върна към любимия Арман Гамаш и неговите разследвания.Поредната брилянтна  книга ,която почти до края ме държа в напрежение ,а финала ме изненада. Винаги силно препоръчвам авторката на всички любители на този жанр.

4. Отровни думи - Луиз Пени
Както съм споменавала и преди авторката е доста пристрастяваща и естествено  трябваше да прочета и следващата книга от поредицата. Тук историята беше малко по-различна и загадъчна , а финалът поне за мен беше някак отворен ....очакващ продължение.


Относно плановете ми за Май месец .....като за начало ще завърша Книжарница на колела на Дж. Колган . Тази малка книжка е направо невероятна и много вдъхновяваща . Вече съм прочела повече от половината и тези дни мисля да я завърша и да споделя мнението си с вас. От тук на сетне нямам никакви читателски планове . Забелязах че изд. Ибис планират много хубави заглавия ,които привлякоха вниманието ми. Друго ,към което исках да се насоча са книгите на Юрт и Русенфелт. Винаги съм чувала положителни отзиви за тях  , но така и не съм чела нищо тяхно и може би скоро ще поправя това.
И така това беше всичко от мен , надявам се Вие да сте прочели много хубави книги през изминалия месец Април и да прочетете още по-хубави през месец май :)

0 коментара:

Публикуване на коментар