Таг : Читателска гузност

От доста време не съм правила никакъв  таг и някак нямах желание за това , но когато видях този в ЗахарНик и просто знаех ,че трябва да отговоря на въпросите и да го споделя с Вас .

1.Подарявали ли сте книга, получена като подарък?
Не , никога не съм си позволявала да дам подарена книга , тъй като дори и да не ми е допаднала много все пак книгата е била предназначена за мен и  ми е някакъв спомен от човека , който ми я е подарил

2.Казвали ли сте, че сте прочели книга, когато всъщност не сте?
Сещам се ,че в гимназията съм казвала, че съм чела дадена книга от задължителната литература , а всъщност не съм и се налагаше да чета разни материали за самата книга ,за да разбера за какво става дума. Сега като се замисля логиката ми е била доста глупава  , но .... :Д 

3.Заемали ли сте книга, която все още не сте върнали?
Рядко заемам книга от познати и приятели , но винаги ги връщам. Не си представя да не върна книгата , все едно съм я откраднала :Д 

4.Чели ли сте книги от поредица в неправилен ред?
Случвало ми се е .Сещам се за книгите на С. Е.Филипс ,които в повечето случаи чета произволно :)

5Разкривали ли сте съдържанието на книга на някого, преди той/тя да я е прочел?
Обикновено гледам никога да не го правя , тъй като на самата мен няма да ми е приятно някой да ми разкаже какво се случва.

6.Прегъвате ли ъгълчетата на страниците?
Твърдо Не ! Ако искам да се отбележа нещо използвам лепящи листчета или някакви кламерчета ,хартийки и подръчни материали , но не посягам на страниците на книгата:Д 

7.Лъгали ли сте, че нямате дадена книга?
Не , а и не виждам смисъл да лъжа някого точно за това
....

8.Някога да сте казвали, че не сте чели дадена книга, когато всъщност сте я прочели?
Ами тук отново отговорът е не , защото не виждам смисъл и в това :Д 

9.Пропускали ли сте глава или цяла част от книга?
Колкото и скучна да ми е дадена книга винаги си я чета от корица до корица , тъй като ,ако започна да пропускам цели страници си мисля ,че може да пропусна нещо интересно и важно от самата история.

10.Да сте давали лоша оценка на книга, която всъщност харесвате?
Винаги гледам да съм максимално откровена в даването на оценки за книгите , тъй като тези оценки все пак ги давам за самата себе си .

Надявам се да Ви е било интересно и приятно да прочетете този таг  и приканвам всеки , които има желание и време да го направи. Ще се радвам да споделите и Вашите отговори :)

0 коментара:

Публикуване на коментар